7/18/2015

napis - W tym domu

Witajcie!

Uświadomiłam sobie, że dawno nie pokazywałam Wam naszego napisu na ścianie "W tym domu". Jak go zrobiliśmy pisałam TU.

To zadziwiające jak napis żyje swoim życiem...

Ostatnio widziałam go na małej drewnianej deseczce w formie do powieszenia na ścianę. Właśnie wtedy zaczęłam zastanawiać się w jakich formach można go spotkać. 
A Wy gdzie go widzieliście?
  
Kiedyś mnie smuciło jego wykorzystanie (choć przecież nie jest mój :)), dziś uśmiecham się ilekroć go widzę. 

To zapraszam do spojrzenia :).




 U nas doszła ceglana ścianka, która wcześniej miała nieciekawy wygląd.








 do następnego!

K.

8 komentarzy:

  1. Faktycznie na kilku blogach widziałam już ten napis w różnej konfiguracji i wersji językowej. Jest fajny, pewnie dlatego jest tak popularny. :) Bardzo ładnie wygląda Twoja ściana. Mnie natomiast zachwycił dywanik! Cudo! Pozdrawiam, Kaś.

    OdpowiedzUsuń
  2. wspaniałe miejsce cudnie skomponowane i w całości wygląda super!! napis rzeczywiście można zobaczyć w co drugim domu, ale zdecydowanie bardziej pochwalam zrobienie samemu!! pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny ten napis! I sama go zrobiłaś! Cudnie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie się prezentuje ten napis. :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. zawsze będę twój dom, blog kojarzyć z tym napisem. sama wydrukowałam go na małej karteczce i wisi w ramce.
    a popularny jest niesamowicie. juz chyba w każdej możliwej formie go widziałam.

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja koniecznie chciałabym się dowiedzieć, jaki to kwiatek jest w doniczce na zdjęciach? Ta roślinka wygląda bardzo ciekawie, a że szukam czegoś do salonu, to byłabym wdzięczna za nazwę/namiary czy cokolwiek, co pozwoli mi znaleźć i kupić tego ślicznego cudaka :-)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cudak kupiony w ikea, nie mam pojęcia jaka to nazwa. To jest roślina z grupy sukulentów. Tyle tylko, że stoi i praktycznie nic nie potrzebuje, a słońce jej nie straszne, czyli wszytsko czego potrzebowałam.

      Pozdrawiam! :)

      Usuń

Dzięki !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...