5/21/2012

skrzynia/ a imię Jego...

Dzień dobry!

Większość z Was jak czytałam miała cudowny i relaksujący weekend. Mój był trochę pracowity i zaganiany...

Ale w sobotę skończyliśmy skrzynię (klik) na maluchowe zabawki, w ruch poszedł też mały taborecik (był brązowy), dzięki czemu jest komplet :)) 

Do zdjęć pozował kocyk o którym pisałam TU i jeden z transferów z imieniem Juniora :)) 

Pierwsza literka imienia po tatusiu :)))




 a imię Jego...








 to efekty pracy, powiem Wam, że po tych ostatnich Och i Ach nad zdjęciami, nic co robię nie wydaje mi się doścignąć w żaden sposób szparagów hahaha

63 komentarze:

  1. Moje Ochy i Achy dziś będą.. SĄ znacznie głośniejsze, niż nad szparagami!!! Pobielona skrzynia wygląda cudnie :) Sama chciałabym taką w pokoju, a podejrzewam, że Damianek będzie bardzo zadowolony z tego ogromnego pojemnika na zabawki!!! :) Jest na prawdę cudna, a mini taborecik pasuje tu jak ulał! :)
    Już się nie mogę doczekać zdjęć, jak Twój Juniorek bawi się w swoim ślicznym pokoiku o kolorach marynarskich... a ta skrzynia w oddali... ;)
    Damian, bardzo ładne imię :) Miałam kolegę o tym imieniu, spoko Ziomek :))))
    Buziaczki!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do zabaw Juniorka to jeszcze chwila Malinko hahahaha
      Skrzynia póki co będzie stała w salonie, tu też maluch dostanie swoje miniaturowe miejsce :)

      Dziękuję za Ochy i Achy, miód na moje serce hahahaha

      Usuń
  2. Zgadzam się z Przedmówczynią: Och i Ach! Ogromnie mi się podoba Twoja i Damiankowa skrzynia! przydałaby mi się taka na zabawy naszej Lidzi. Mam kuzyna Damiana, no... przystojniak z niego, i inteligentny. Chyba wszystkie Damiany tak mają;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak tak Damiany to przystojne chłopaki, cały czas to powtarzam :D A inteligencja oh!! :D

      Usuń
  3. No bo szparagi byly zawodowe:) ale skrzynia za to jest nieziemska, W TEJ BIALEJ WERSJI PIEKNA :)))Och:) I Bardzo Ladne Imie:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. ach ach:)hiiii,skrzynia wyszla odjazdowo a taborecik slodziutki do tego kocyk,uwielbiam takie kocyki:)


    ps.ja sie wybyczylam na weekend to fakt,zaczelam juz od czwartku,.............za to dzisiaj nadrabiam buuuuuuuuuuuuu,nawet oka juz umylam ala:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wpadnij do mnie, mam szafę to uporządkowania hahahaha

      Usuń
  5. biel ma moc :) teraz skrzynia to dobiero czaderska jest :D:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja czekam na przewijak, zobaczę sobie czy pasuje hahahaah :*

      Usuń
  6. Dołączam do ochów i achów Malinki. Świetnie wszystko wygląda. Gromadź, gromadź te cudeńka dla synusia. Będzie mu się podobało na pewno.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, tak, tak :D Musi, mamusia nie lubi sprzeciwów hahahaha

      Usuń
  7. OCH....ale wyszła Ci ta skrzynia...mistrzostwo...:))))Bedzie ten pokój piękny...och bedzie..

    Damian..usiłuję sobie przypomnieć czy znam jakiegoś ale chyba nie...ale moge powiedzieć, że ładnie brzmi....
    Pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OCH dziękuję :* Bardzo niedrogi sprzęt, a efekt samych nas zaskoczył :))

      Usuń
  8. Kasiu skrzynia meeeeeeeega wypasiona...jej metamorfoza powala...toz to nie ten sam mebel!!!! Imię bardzo fajne...przynajmniej nie kolejny Antoś czy jaś...choc te imiona bardzo mi się podobają duzo ich!! znam Damianka ma piec latek...super chłopaczysko;))) Kasiu ten konkursik na pokój marzeń został przedłuzony...łap sie kochana!!!! HAPPINO.PL;)))))))))))))))) buźka;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojeje dziękuję za info, ale z Ciebie dobra dziewczynka ;* tak konkurencji powiedzieć hhihi :)))

      I tak miałam zrobic taki post co by wszytsko zebrać :D

      Usuń
    2. No właśnie sobie to uświadomiłam...hahahaha...ale czego się nie robi;))))

      Usuń
    3. No widzisz :*
      Dziękuję :))

      Usuń
  9. Biała zdecydowanie mi się bardziej podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. To jest taka skrzynia jakiej szukam od jakiegoś czasu. Właśnie na zabawki by mi się idealnie nadała.
    Biała jest idealna!

    OdpowiedzUsuń
  11. Skrzynia jest piękna, a kocyk przeuroczy:)))
    Tylko mój praktyczny umysł matki od razu musi wyrazić swoją obawę o zabezpieczenie skrzyni przed przytrzaśnięciem małych łapek:)) Sorry, ale juz tak mam po wychowaniu 3 dzieci xD
    Buziaki
    M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, tez myślę, że coś musi tam być :))

      Usuń
    2. ja mam wizję przytrzaśniętej głowy, takie urocze prezentacje :D

      Usuń
    3. No to witaj w gronie mocno szurniętych matek:)))

      Usuń
    4. hahahahahahaahahahaah no nie mogę, hahaha śmieję się w głos!!!

      Usuń
    5. Wersja oficjalna brzmi: rodzic w wyobraźnią ;)

      Usuń
    6. o tak tak, przecież ja i mój realizm, nie mogą być w innej grupie!!!
      Jak to dumnie brzmi.... ah!!

      Usuń
  12. Hej, już wiem dlaczego nie spałaś o czwartej nad ranem ...HiHi. Nie będzie krytyki, tylko porada. Mam te same obawy co Maggie@Kalinki przed przytrzaśnięciem łapek. Proponuje tam założyć tzw "spręzynę gazową", o co chodzi, możesz zobaczyć tutaj http://www.eurotechnika.com.pl/pl/sprezyny-gazowe-do-mebli-i-inne-systemy-meblowe. Działa jak przy klapie od bagażnika lub silnika w samochodzie ;)

    Skrzynia bez zarzutu, na tych panelach z przodu zrobiłbym przecierkę. Reszty dopełni pan Damian jesli chodzi o postarzanie.

    Pozdrawiam
    Red

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o super dzięki za linka. Coś na pewno zamontujemy, tam jest taki haczyk tu go nie widać, ale samej mi ciężko go użyć...

      pan Damian, no urocze, urocze :D

      Usuń
    2. Ale ja dziś skoncentrowana wrr... nie spałam, raczej nie z własnej woli...
      co do przecierki hm... masz na myśli te dwa kwadraty?? I, że niby jaki miałby być efekt??

      Usuń
    3. Zobacz tutaj: http://www.youtube.com/watch?v=bQrq4T0xaCw&feature=player_detailpage
      albo tutaj: http://www.youtube.com/watch?v=6VNW8VCdMtM&feature=player_detailpage
      albo tutaj: http://www.youtube.com/watch?v=-OLPVREPy6Y&feature=player_detailpage

      Red

      Usuń
    4. przejrzałam... fajnie, ale mi do niemowlaka jakoś nie pasuje taki postarzany styl. Ale dzięki za sugestię!!

      A tak przy okazji czego oni używają?? bo to chyba nie farba, nie?

      Usuń
    5. Oni uzywają chyba specjalnej farby ale myślę że dałoby się coś wykombinować i z naszych polskich produktów. Jeszcze jeden link wrzucę:
      http://www.sweetpickinsfurniture.com/2011/01/how-i-glaze-furniture.html
      Red

      Usuń
    6. o fajne to... Kurczę kiedyś może sobie coś tak zrobię, choć w mniejszej skali :D

      U nas topchę by nie pasowało :))

      Usuń
  13. Pokaźnych rozmiarów ta skrzynia. Wyszło pięknie...i do tego ten taborecik ... piekny komplecik wyszedł, taki niepowtarzalny:)) Ja niczego bym nie zmieniała, podoba mi sie tak jak jest w tej chwili!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już sobie Juniora wyobrażam siedzącego na taboreciku przy tej skrzyni hihi

      Usuń
  14. wow skrzynia boska:)razem z podusia i pledem fantastycznie dobrana:)Biel jest niepokonana:) zupelnie zmienia mebel:)ja tez dzis zabieram sie za malowanie, tym razem lampionow:)oczywiscie na bialo:)hahahaa:)przyjdziesz zrobic zdjecia?:)musisz odplacic sie za moje sprzatanie:)hhahahaha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jutro, hahah masz to jak w banku !!! hahahaha

      Usuń
    2. obiecanki cacanki:)czekam w takim razie:)hahahaa

      Usuń
    3. Nooo ja już nas widzę hahaha ciekawe, czy noc by wystarczyła na "nagadanie się" hahaha Dwie brzuchate gaduły :D

      Kochana, napiszę jutro, uznałam, ze pomyślę najpierw haha

      Usuń
    4. :):):)a ja wlasnie poczulam maksymlane zmeczenie, lece spac...no mam czasem takie dni i koniec:)

      Usuń
    5. śpi, ja wczoraj u rodziców 1,5h spałam haha

      Usuń
  15. A mi kocy ...kocyk mi sie spodobal...taki sliczny..:))))skrzynia tez oczywiscie...zwlaszcza ze jest biala hhhhihiih......:))
    Jestm ciekawa jak maluszek bedzie mial na imie....:)))kisy Kasiu....:)))Milego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Efekt końcowy skrzyni bombastyczny........kocyk przesłodki.....pozdrawiam....

    OdpowiedzUsuń
  17. Skrzynia jest cudna, brak mi słów!!! Napis super:)Pracowita kobieta z Ciebie:)))Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja bede chyba do znudzenia powtarzac ze bialy dodaje niesamowiego uroku. Skrzynia teraz jest idealna! A ten taborecik niezwykle uroczy maly mebelek :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Skrzynia piękna ale też i ten pledzik z kawałków bardzo mi się podoba - uwielbiam połączenie bieli z niebieskim:))) U Ciebie wyszło idealnie!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  20. rewelacja ! świetnie Ci to wyszło kochana :) masz talent do takich rzeczy.. Pozdrawiam, www.monika-paula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne imię..
    Skrzynia superowa, ile zabawek pomieści.. Mały jak podrośnie będzie przeszczęśliwy :)
    ..i schody widzę, że już gotowe :)
    Bardzo ładne :))
    :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gotowe, tylko jeszcze sciany kończymy :))

      Usuń
  22. IMIE BARDZO MI SIE PODOBA....!!!!! małī Damian Damianek .....duzy przystojny facet Damian...super...
    Ja jestem fanka pewnego Damina ..zachwyvona jego tworczoscia i sukcesem swiatowym...:)) Damian jest OK

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam to mam łobuziaku....napisze o tym u siebie tylko obcykam....:))hahhahahah....ajlowju....:)))wieczorkiem feng-shui ....kilka slow o tym...cmokam....:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. łobuziaku hihihi bo to Junior hahaha
      (zawsze na niego zganiam :D)

      Usuń
  24. Boska ta skrzynia! A ten kocyk śliczny! :) Zdolna jesteś:) Imię piękne! Kiedy zobaczymy maleństwo? Kiedy się pojawi???:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. termin na 7 sierpnia, to jeszczeeee... :d

      Usuń
  25. AAA moja droga chyba musimy się ustawić na jakiś dzien na konkretna godzinke i zrobic szałer :) Party! :):):) blogowe bo blogowe ale zawsze!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahahaha, ale wymyśliłaś hahahahah
      Jestem za!

      Usuń
  26. Zdolniacha!Skrzynia robi wrażenie po przemianie:))Też marzy mi się taka na zabawki dziecięce...Gdzie taką upolowałaś Kochana?Pozdrowionka i buziaki w ten upalny dzień!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w sklepie z używanymi meblami...

      Usuń
    2. tak też się domyślałam...u mnie ciężko o takie cudności, a to dlatego, że sklepów takich mało:(Pozdrawiam:))

      Usuń
    3. ja mam jeden :D, ale szukałam długo...

      Usuń
  27. Piękna skrzynia! Ajć! Marzyłaby mi się taka :)Ale renowacja mebli jest trudniejsza niż myślałam. Drugi miesiąc męczę się i męczę ślęcząc nad jedną rzeczą.

    OdpowiedzUsuń

Dzięki !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...