5/15/2012

skrzynia :))))))

Udało się mam!! kolejny element dla małego, pierwszy był TU :)  Narzucił kolory biel i niebieski, dodam jeszcze czerwone elementy.  Nad skrzynią na zabawki muszę popracować- będzie biały ;). 

Zaczynam! 

Moje emocje to przerażanie i ekscytacja, pierwszy mebelek!! hurraa :)) 
 Planujemy go w salonie pod schodami póki mały będzie więcej tu niż u siebie.

Trzymajcie kciuki :-))

Obiecuję, że jak dojdę do siebie odpiszę na maile :*. 





miłego dnia!!!

33 komentarze:

  1. Ale fajnie!!! Musisz być bardzo podekscytowana! :) Wcale się nie dziwię! Wybrałaś super kolory dla Dziecka :) Kącik pod schodami to rewelacyjny pomysł! Tylko nie wdychaj oparów z farby Kochana!! ;) Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie śmierdzi :) jest bezpieczna :))

      Usuń
    2. Nie martw się znam swoje powolne możliwości :* mam czas.... :))

      Usuń
  2. Oj już się nie mogę doczekać tej Twojej skrzyni..uwielbiam skrzynie...dla Wiki kupiłam taką z Ikei z wysuwaną szufladą i z powodu krzywej podłogi wysuwa się sama (zonk!) ale wczoraj przytachałam od szwagra kolejną zdobycz...skrzynię drewnianą i półeczkę...zabieram się za to jak się ociepli nieco...:)))
    A farbą jaką malujesz??bo ja przeważnie śnieżką akrylową...satynowy połysk...nie smierdzi:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam Nobiles akrylową, ale czytałam że nie śmierdzi, póki co muszę ja przetrzeć, niby nie ma lakieru ale przeczyścić trzeba. Nie wiem więc czy dziś będę malować, ale chcę zdążyć przed upałami :)

      Usuń
  3. Bedzie piekna:)) milego dzionka:)

    OdpowiedzUsuń
  4. :)oj to ja czekam niecierpliwie:))))
    i podpisuje sie pod slowam Malinki smierdzi czy nie uwazaj na siebie:))))buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. No tak kochasz porzadek, to taka skrzynia pozwoli Ci zamknąć wszystkie kurze i brudy:):):)hahahahhahahahaa:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja i tak bedę musiala znowu sprzatac:)

      Usuń
    2. myślisz, że tyle czasu jest czystko haha :D

      Usuń
  6. w niedziele kupiliśmy drewniany przewijak dla małego.. i dziś mam zamiar zasiąść do pomalowania go na biało :) więc rozumiem twoją ekscytację :)
    Mam nadzieje,ze podzielisz sie z nami efektem finalnym :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywista, na Twój też czekam :*

      Usuń
  7. O jak Wam zazdroszczę;))pamiętam z jakim ja przejeciem meblowałam i dekorowałam pokoik dla Mani...Kasiu te akrylowe farby może nie smierdzą ale swój zapach mają, ja ostatnio lakierowałam taka futryny i aż mi sie w głowie kręciło...taki specyficzny zapach, tak więc uważaj kochana!!! miłego dzionka;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justynko, postanowiłam, że jutro na balkonie to zrobię. żeby sobie z domku nie zaszkodzić :)

      Usuń
    2. Dobry pomysł i nochal daleko;)))

      Usuń
  8. Ale super.....bardzo jestem ciekawa jak to bedzie wygladac...wogole jestem bardzo ciekawa wszytskiego.....:))) A to bedzie dziewczynka Kasiu???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niee Ala chłopak, piszę że Junior :D.

      A czego taka ciekawa jesteś jeszcze hmm...??

      Usuń
  9. Fajny pomysł z tą skrzynią-zawsze to lepszy pomysł niż oklepane plastki:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Napisałaś tego posta z taką radością i ekscytacją, że robota pali Ci się w rękach. Bardzo ładne zestawienie kolorów wybrałaś. Zapowiada się cudnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oby nie był to słomiany zapał :D

      Usuń
  11. Znam ten moment ... radość i chęć działania aby tylko dla maluszka. Ja będąc już w bardzo zaawansowanej ciąży z 2 łobuzem malowałam w dziecięcym pokoju całą ścianę w grzyby, zwierzątka....zawzięłam się.
    Życzę przyjemności. Ż.

    OdpowiedzUsuń
  12. Hahahahhaa, w koncu Cię poznałam:)potwierdzam Kasia jest śliczna:):):)hahhahahaa:)naprawdę:)kartografia?:)łooo matko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ej no cicho!!! :*
      Nie pracuję w zawodzie :)

      Usuń
    2. PIĘKNA, UROCZA I SAME OCHY I ACHY!!!

      Usuń
  13. To sie bedzie dzialo:) Zatem czekam na efekty.
    usciski

    OdpowiedzUsuń
  14. I ja też chętnie zobaczę, co stworzyłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Trzymam kciuki i puszczam tylko na chwileczkę, ale może Ty wtedy też odpoczywasz :))) Wiem, ze bedzie piękna :))

    OdpowiedzUsuń
  16. uU. więc zapowiada się bardzo ciekawie :) Pozdrawiam, www.monika-paula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Pokaż więcej :-)
    Umieram z ciekawości! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. I jak idzie? Udało się?
    Red

    OdpowiedzUsuń

Dzięki !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...