3/01/2012

mała metamorfoza :)

Witam, 
dziś zajęłam się przemeblowaniem mojego Aniołka. 


Aniołek jest prezentem i ma wartość sentymentalną. Dzięki małej informacji na odwrocie znalazłam również miły blog Pasja Tworzenia i wiem kogo sprytne dłonie wykonały to arcydzieło.



Wisiał sobie na ścianie między kuchnią, a łazienką, znalazł nowe miejsce. Teraz jest nad blatem wyspy kuchennej, przy okazji słonie przywędrowały z okna...

Wybaczcie mi jako takie zdjęcia, ale fotografowanie w mieszkaniu zwłaszcza gdy chmurno za oknem, nie należy do moich mocnych stron.

Lubię harmonię, uważam, że osiągnięta!


Pozdrawiam i zapraszam do komentowania :-)

K.

2 komentarze:

  1. Kochana mało mi serca nie wyrwało jak zobaczyłam u ciebie moje ukochane maleństwo(aniołka)strasznie się cieszę,że napisałaś wkrótce na moim blogu inspiracje domowe-prowadzę także nie drogie warsztaty z filcu,decou i recyklingu domowego-czyli jak zrobić coś z niczego,buziole brygida

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również cieszę się, że Twoje maleństwo u mnie!

    Pozdrawiam Kasi

    OdpowiedzUsuń

Dzięki !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...