6/02/2012

weekendowo i muzycznie :))

dzień dobry

Oglądaliście wczoraj Tranformers??

No nie jest to szczyt moich filmowych marzeń, ale uśmialismy się na maksa gdy "Who's gonna drive U home" zagrał żółty samochodzik haha
Przyznam, że kiedyś oglądałam i nie zapamiętałam tego momentu :)


Lody z truskawkami i masą bakalii...
Mieliśmy Nasz Dzień Dziecka
 
A dla panów śliczna Megan Fox.. 


co to ją połowa moich znajomych ubóstwia...

D. patrzył nic nie powiedział, ale ja znam ten błysk w oku... 
haha

No ładna, ładna, ale ciągle gra ustami haha (taka moja kobieca dygresja- nie żebym była zazdrosna, no może o brzuch!!)

Tu jeszcze "Baby come back"
Normalnie cały weekend mam z bananem na twarzy

Macie jakieś zabawne momenty filmowe?

Buziaki dla Was!!!
Odpoczywajcie

34 komentarze:

  1. Oh yeeeeah!!! Megan fajna babeczka, ale ja juz nie jestem zazdrosna...byłam kiedyś, dawno...to chyba nie dobrze;(( a wczoraj wieczorem bajka była na innej stacji, więc niestety przegraliśmy bój o piota;)))) tak to juz będzie;)) miłego dnia
    Kasiu;**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My tez lubimy bajki :* nie będzie problemu hehe

      Usuń
  2. Filmu nie oglądałam wczoraj, ale piosenkę lubię , stary kawałek , a nadal mi się podoba ;) Ja też wczoraj zajadałam z moją rodzinka truskaweczki ale z jogurtem naturalnym pycha !
    Wesołego weekendu ,
    Ja wieczorkiem z córką do teatru wybywam ,to dla niej prezent na Dzień Dziecka (trzeba się czasem odchamić hihihihihi)
    :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to miłego!! tez ostatni raz w teatrze byłam z mamą :D

      Usuń
    2. a kiedy to było ;) ?
      My idziemy na... "Małe zbrodnie małżeńskie" ha ;p
      ;*

      Usuń
    3. eee w zeszłym roku na dzień kobiet :))
      Nie pamiętam tytułu, coś z kobietami, ale uśmiałam się szczerze... :D W tym roku nie dałabym rady :(

      Usuń
  3. nie widzialam tego filmu
    u nas faworytka plci meskej jest penelope crues-hmmmm nie wiem czy dobrze napisalam

    ale tez przestalam byc zadrosna-przeciez edward nozycereki jest najpiekniejszym czlowiekiem na swiecie:P haaaaa

    pozdrawiam serdecznie:)buziaczek:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha, no ja nie wiem kto jest... zawsze miałam problem z IDEAŁEM...

      Usuń
    2. Edwarda nie znasz? Toż to skandal!! Johny Deep Kochana ideałem przecież jest dla wielu kobiet ;)

      Usuń
    3. nie znam ideału Malinko :)) Dla mnie Johny Deep nie jest ideałem :)))

      Usuń
    4. Dla mnie Deep tez nie jest idealem... To juz predzej Brad Pitt, hihihihii, zawsze bedzie mi sie podobal...:)

      A Transformers ogladalam, ale juz nic nie pamietam z tego filmu...hehehe:)
      Lubie za to lody z bakaliami:) mniam:)

      Usuń
    5. ja poza piosenkami też :D

      Usuń
    6. no wiecie edward wam sie nie podoba

      no dobra brad tez fajny ale edward i te jego oczeta cacy cacy:)

      Usuń
  4. A ja nie oglądałam. Wczoraj spędziłam cały dzień na evencie z okazji dnia dziecka :) Prowadziłam warsztaty i przeżyłam prawdziwy szturm dzieciaków :)
    A kilka pieknych momentów ma film, który ostatnio widziałam "Nietykalni" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o dzięki, nie wiedziałam, ale nadrobię!!

      Usuń
  5. O w mordę... Transformers... Mój P. bardzo lubi te filmy.. Ja tak sobie, ale obejrzałam z nim wszystkie części.. To prawda, niektóre sceny są bardzo zabawne... Ja się uśmiałam na tej części już w inną aktorką, jak biegała i biegała... wcześniej miała białe szpilki, później biegała już w białych balerinach (chyba wyciągnęła je z kieszeni, a szpilki po drodze wyrzuciła, bo niewygodne)... Powiem tak. Megan może i jest ładna, ale porównaj sobie jej zdjecia sprzed operacji z tymi obecnymi. Ja osobiście nie lubię takich zrobionych kobiet. Uważam, że do tej serii filmów wybierali ŁADNE, a nie zdolne aktorki, by faceci mieli co podziwiać. Obie Panie wg mnie zdolne aktorsko nie są... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o jejuniu!! no aż tak nie znam tego filmu, nawet nie oglądałam 2 części...

      Co do Megan, po prostu wiem, że faceci szaleją a o brzuchu pomarzyć można hahahaha :D

      Usuń
  6. Ja też nie oglądałam, ale to przez taki drobny problem, nie posiadam telewizora w chacie w sierpniu będzie 2 lata jak żyjemy bez srebrnego mebla :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. eh... my uwielbiamy filmy, byśmy chyba padli... choć kiedyś o tym myślałam :)

      Usuń
    2. też myślałam o pozbyciu się tego mebla, może kiedyś...?:)

      Usuń
    3. Szczerze i tak mi doby często brakuje, więc było by jeszcze trudniej wygospodarować czas na wszystko. Jak chcemy coś obejrzeć to jest strona www.iplex.pl (oglądamy średnio w tygodniu 1-2 filmy)a jak mąż chce sport to są www.meczyki.pl
      Gdy przeprowadziliśmy się do nowego domu to nikt nie miał ani czasu ani głowy by zakładać jakąś telewizję (jeździć szukać najtańszego operatora, umawiać się z monterami itp.) czy kupować telewizor. Zwłaszcza, że u nas to tylko TVN style, dniscavery i tego typu kanały oglądaliśmy, (które nie wchodzą w pakiet podstawowy) a płacić 100zł dla tych kilku kanałów to mi szkoda kasy.

      Też sobie kiedyś nie wyobrażałam braku TV, ale to przyszło naturalnie, pracujemy na własny rachunek w domu wstajemy o 5.00 kończymy często grubo po 20.00, to już się nie chce jeszcze dodatkowo gapić w srebrny ekran po tylu godzinach przy kompie.

      Usuń
  7. Heloł! Jak mija dzień? Jak samopoczucie? U nas w domku dobry nastrój, tata się wziął do sprzątania i nawet obiad gotuje :) Kolejne zadanie od dzieciaków to galaretka (zgadnij o jakim smaku). Hehe. No jasne że truskawkowym :) Kolejny punkt dnia to spacer. Coś czuję że padnę dzisiaj bez życia o 22.00.
    Ostatnio gorąco na Twoim blogu. Najpierw TY, teraz ta Megan... No, no. Do czego to zmierza...
    Miłej soboty
    Red

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahahahahaah czytam sobie i czytam... a Tu taki tekst hahaha... pierwsze słyszę, żeby brzuch był gorący haha
      Ja sobie odpoczywam, poczytałam gazetkę (co mnie rozdrażniło :P i rzuciłam ją w kąt), wieczorkiem grill w małym towarzystwie, żebym tylko nie padła szybko, bo długa noc się szykuje :))
      Ja mam jeszcze pomidorową, więc tylko kiełbacha na grilla :P, w takie dni dobrze mieć elektrycznego i zadaszony balkonik :)) Pogoda nie straszna :D

      Usuń
    2. Właśnie czar prysł. Dzwonił mechanik samochodowy. Powiedział mi ile za naprawę i nogi mi się ugięły. Ponad trójkę....Świat zwariował z tymi cenami. Masakra jakaś...
      Red

      Usuń
    3. uła!!! to co to za naprawy??!!

      Usuń
    4. Długa historia...oszczędzę Ci szczegółów. Zaczęło się od pompy wspomagania, skończyło na pękniętym pasku rozrządu...Poważna naprawa, ale żeby aż tyle...
      Red

      Usuń
    5. to współczuję.. nie brzmi najlepiej, może spróbuj u innego, i części nie orginalne (choć nie wiem jakie ten wycenił)
      No nic mimo to udanego popołudnia...

      Usuń
    6. Zaraz wychodzę z dzieciakami, może mi przejdzie trochę. Jakoś to przeżyję ;) On już wykonał większą część naprawy i w poniedziałek mam odebrać samochód wiec raczej nie będę szukał innych rozwiązań. Wieczorem trzeba się będzie zrelaksować dłubiąc w drewnie:)
      Dla Was również miłego popołudnia
      Red

      Usuń
    7. Może uda się opchnąć trochę literek, to nazbierasz na naprawę. Głowa do góry!!!

      Usuń
    8. ha ha pomożemy ;))

      Usuń
  8. Ja przełączyłam wczoraj na "Zakochanych" już kiedyś oglądałam ten film ale w piątkowy wieczór taka lekka komedia jak znalazł. No więc jednym okiem patrzyłam na film a drugim na moją szydełkową robótkę:))))
    Lody, lody, lody...w dodatku z bakaliami....a ja od roku nie używam cukru więc tylko pomarzyć mogę:((((
    Dzisiaj u mnie zimno i wietrznie ale na obiad grilla udało sie zrobić:))))

    OdpowiedzUsuń
  9. Kasiunia tego brzucha to tak bardzo nie zazdrość, twój jest mega superowy.

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam ten film ! oglądam go zawsze jak tylko jest okazja ;d i mój ukochany samochodzić bumblebee !:)) oo nie.. nie lubię tej dziewczyny za to ze ubóstwia ją tylu mężczyzn ;p Pozdrawiam, www.monika-paula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dzięki !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...