5/08/2012

Otagowanie i wyróżnienie

  Witam,
Dziękuję za to że jesteście, i tak często do mnie zaglądacie :*** dziś nadrabiam "zabawy blogowe" :))
Będzie tekstowy ten post :))

1- OTAGOWANIE- 11

Zaproszenie od Malinki , odgapiam Twoje zasady Kochana :D

 

Zasady:

Odpowiadamy na zadane pytania tagera (czyli zadane poniżej) na blogu, wymyślamy swoje pytania i zapraszamy kolejnych 11 osób.
__________________________________________________________________

Moje ;) zasady:


Odpowiadamy na zadane pytanie tagera, wymyślamy swoje pytania i zapraszam wszystkich którzy przeczytają post i mają na to ochotę.
__________________________________________________________________
Bardzo ten pomysł mi się spodobał, jego forma też!!
1. Jakie jest Twoje ulubione miejsce w domu?
Salon, zwłaszcza w ciepłe weekendowe poranki z D.
2. Co najszybciej poprawia Ci nastrój?
 muzyka

3. Jaki jest Twój ulubiony sklep odzieżowy?
niedrogi hahaha
4. Kosmetyki, bez których nie ruszasz się z domu, to..?
puder
5. Twoje popisowe danie?
lazania, ale dawno nie robiłam..:/
6. Jaką książkę byś mi poleciła?
Jane Austen "Duma i uprzedzenie"

7. Najpiękniejszy zapach na świecie, to..?
mojego D. :)
8. Szpilki czy trampki?
typowe pyt od Malinki :D
balerinki haha
9. Wybierasz prysznic, czy długą kąpiel w wannie?
prysznic
10. Jaki jest Twój wymarzony prezent urodzinowy?
koncert Michaela Buble... zrezygnowaliśmy :(
11. Chwila, której nie zapomnisz do końca życia, to...? 
wiele ich, ale pewnie nadejdzie niebawem ;))

 A to moje pytania:

1. Twoje miejsce na Ziemi?
2. Marzenie, które ciężko spełnić?
3. Czy chciałabyś wygrać w totolotka?
4. Jadasz kolacje?
5. Lubisz to co robisz zawodowo?
6. Jak wielu masz przyjaciół?
7. Tegoroczne wakacje, gdzie?
8. Kiedy myślisz RELAX to...?
9. Słodkie czy ostre, dlaczego?
10. Ulubiona pora roku, dlaczego?
11. Czy żałujesz czegoś w życiu?
_________________________________________________________________

2-WYRÓŻNIENIE


Kochane jest mi ciężko!!!
Jest Was dużo wokół mnie, dziękuję za wyróżnienia ostatnio zostałam obdarowana od Justynki i Baloski





Dziękuję!!!
Ja mam wybrać 10 osób tym razem, z tego powodu jest mi właśnie ciężko... Bo jak to zrobić? 

Są to najtrudniejsze chwile dla mnie :D, bo nie chcę nikogo pominąć :*


i nagroda specjalna ha ha moja ciężarna
Lou :))

Za to że jesteście cudowne :**


Z racji długiego weekendu jeśli ktoś nie zauważył, przypominam zaproszonym o zabawie w Wakacyjne Wspomnienia oraz wyróżnieniach z Liebster blog


Całusy!! i cudownego dnia!!

23 komentarze:

  1. Kasiu jak się klika na imię Ali otwiera się blog Malinki...

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję Ci wyróżnienia...hihihihi...chętnie odpowiem na Twoje pytanka i na Malinki też się postaram;)) bardzo fajna zabawa...;) uściski:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, że też wzięłaś udział :) Dziękuję za wyróżnienie!! :* Buziaczki!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Hii dziękuję :) Już upatrzyłam wszystko w Ikei i czekam do 16.00 uciekam z pracy i lecę po potrzebne rzeczy :)
    Ściskam ;):*

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za wyróżnienie Kasiu :)
    Bardzo mi miło :))

    OdpowiedzUsuń
  6. No kochana wiedziałam, że ładnie posprzątałam, ale żeby od razu nagroda specjalna;):):)Czy to łapówka:)?;):):)Dziękuję bardzo, musze wgryźć się w te wyróznienia i quizy, bo sie pogubiłam:):):)Kochana jesteś jak zawsze:)Jutro czeka mnie glukoza i reszta badań, w tym serduszko Melci. Mam nadzieje, że wszystko będzie dobrze:)Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To niestandardowe badanie, więc się nie martw. W szpitalu miałam 3d i kazali kontrolować , więc w kolejnych tygodniach będę miała kontrole, bo jeszcze na ten czas nie była wykształcona błona międzykomorowa - jak pytałam, to kazali się nie martwić, ale wiesz dokładnie jak to jest, człowiek od razu sie martwi i liczy aby wszystko było dobrze. Netu nie przeglądam, bo bym zwariowała, raz poczytałam to sie przestraszyłam, spanikowałam i płacz.Obiecałam sobie, że się zza wczasu martwić nie będę. Melcia już waży 750 i cały czas o 2 tyg. większa, a brzuch mam taki, że połozne daja mi 30 tydzień:(nie wiem co to bedzie dalej:)ja wazylam 5kg, wiec moje dziecko moze tez byc ogromne. Oby tylko zdrowe.Daj znac jutro jak tam Juniorek:)

      Usuń
    2. Kochana, a apropo's wyróżnień, to oprócz Ciebie chyba nikt o mnie nie pamięta:)Za mało sprzątam:)hahahaaa:):):)

      Usuń
  7. Ale fajny ten post..i wcale nie taki długi....pomyślę nad odpowiedziami i u siebie na blogu trzeba odpowiedzieć tak???Wiki mi dziś dała popalić i nie trybie jak należy....i zaraz zajżę do Lou...cóż ona taka osamotniona:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana jesteś :**
      A tak na swoim blogu :)) Czekam z niecierpliwością :)

      Usuń
  8. Ryba, myślę że warto zrobić 3d chociaż raz w ciąży, aby sprawdzić jak się wszystko rozwija od zewnętrznej strony. 3d jest dokladniejsze, u mnie zobaczono kilka rezczy, ktore muszę kontrolować, a tego na normalnym usg widac nie bylo. Wiem,ze sa rozne opinie, ale ja mam przynajmniej poczucie,ze robie wszystko, aby bylo dobrze:)Szpital jest dobry, ale podejście do pacjenta średnie:(niestety:(no własnie się zastanwiam z jakiego Ty miasta jestes?:)Bo może spotkamy się na porodówce:):):)hahahhaah

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z Poznania:)więc wcale nie tak daleko:)choć pochodzę z Mazur:):):)sama ciekawa jestem co na 3d Twoja ginekolog:)czekam na relacje:)trzymajcie się z Juniorkiem:)

      Usuń
  9. Zrobiłam :) Nie wyszło mi tak super jak Tobie, ale i tak się cieszę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. a ja Ciebie AJLOWJU....:))kisss iz mykam....do wieczorka:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję wyróżnień, a z niektórych Twoich odpowiedzi uśmiałam się szczerze :))) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuje bardzo za wyróżnienie... strasznie mi miło :) jeszcze się nie łapię w tych wszystkich zasadach i zabawach blogowych.. ale napweno nadrobię :) obiecuje :)
    swoją droga na kiedy masz termin ? Wiem , ze ty i Lou z blogowiczek które obserwuje tak jak ja jestescie w ciązy .. ale juz sie pogubiłam , która w którym tyg. Ja własnie zaczełam 33 .
    pozdrawiam
    ps. tort bezowy jest łatwy i przepyszny .. :) polecam ;))

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluje kolejnych wyroznien:) i zycze milego dnia:)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Należało Ci się :) gratuluję :) ..świetne pytania mialaś ;d heh. Pozdrawiam, www.monika-paula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Kochana, no to super, że wszystko ok:)cieszę sie razem z Tobą i Juniokiem:)ja jeszcze jutro jedno badanie i w poniedziałek i będę spokojniejsza:)A dziś na poprawe humoru poszlam na zakupy i we Flo jest teraz wlasnie na wystawie trend marynarski. Fajne poduszki, moskitiera, skrzyneczki białe i koszyczki, naprawdę warto zobaczyć:):):)od razu pomyślałam o Tobie:)

    Co do 3d - co lekarz to opinia:):):)No u mnie z tym serduszkiem na normalnym usg nie widzieli.No ale może to zbieg okolczności. Si si z Mazur -hahhaha;)No ale mąż Poznaniak, więć mnie przekupił,aby zostać tutaj:)i tak od studiów juz tu mieszkam:)szkoda, że razem nie będziemy leżec na porodowce, byśmy się uśmiały:)hahaha i posprzatały:)Całuję i ucałuj Juniorka:)Niech zgadnę będzie - Jan?":)

    OdpowiedzUsuń
  16. A ja w moim przedkomunijnym zamieszaniu przegapiłam to wyróżnienie. Przepraszam i jednocześnie baaaaaardzo dziękuję:) Kochana jesteś!
    Pa
    M.

    OdpowiedzUsuń

Dzięki !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...